فوووریی
⛔⛔باردارایی که پروژسترون میزنید دوزش چنده؟⛔⛔

۴ پاسخ

من آمپول 4 تا دونه بود هفته ای یکی زدم. دوز 250 ولی شیاف اکتوژست 400 روزی دوتا استفاده میکردم که الان شبی یکی

من هفته یکی دوز ۲۵۰

دوزش۵۰ولی هر ۱۲ساعت باید بزنم یک هفته

آمپوول

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان آویناوآدرینا مامان آویناوآدرینا ۸ ماهگی