عجله نکن هنوز زوده باید خودش امادگی داشته باشه وگرنه عصبی میشه استرس میگیره اروم اروم یادش بده تولت فرنگی بچه بخر بذار دسشویی برای جیش خودش خوشش میاد
من تجربه خودم و میگم دختر بزرگم تقریبا ۲ سالگی گرفتم خیلی هر دوتا مون اذیت شدیم به حدی که واس دومی از زمان بارداری استرس گرفتن پوشک و داشتم
واس دومی اصلا عجله نکردم ۲سال و ۷ ماهش بود گرفتم فقط روز اول خطا داشت خیلی زود یاد گرفت فقط برای پی پی میترسید بره دستشویی تو شورتش پی پی میکرد اونم یه شورت آموزشی براش گرفتم بعد بهش گفتم تو این پی پی نکنی کثیف میشه بعد چند روز ترسش ریخت واس پی پی هم میرفت دستشویی اصلا اذیت نشدم
هرچی که لازمه بدونی رو توی دوره م کااامل توضیح دادم 🥰 اصولی و علمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.