هفته ۴ بتا ۶۰۰۰ طبیعیه آیا

۸ پاسخ

بله نرماله

بیبی چک زدی؟

منم چندقلو می‌خوام یه باریکی کارتموم سه😅

دو قلوعه

من روز سوم تاخیر ۱۰۶۷ بود دوقلو داشتم

من ک ۳۱۱۰۰.۰ بود ولی یکی بود ربطی ب بتا ندارع

سلام به چند قلویی

ن والا 🥴انشالله ک دوقلوعه 😁😁👌

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان پارمیس مامان پارمیس هفته پانزدهم بارداری
مامان هاوین مامان هاوین هفته سی‌وهشتم بارداری