با بتا ۶۰۰۰ تازه جوابشو گرفتم رفتم سرویس لکه دیدم 😔

۷ پاسخ

به خودت استرس نده استراحت کن طبیعیه برو دکتر شیاف میده خوب میشی

لک طبیعیه منم داشتم

منم لک بینی دارم هنوز جواب آزمایشم نگرفتم

باردار ک هسی عزیزم اما بعضیا لکه دارن تو بارداری
باید شیاف بزنی

نگران نباش میگذره استراحت کن طبیعیه ... گاها پیش میاد.ادامه لانه گزینی هس.ولی اگه درد زیاد داری یا مثلا زیاد شد برو سونو..الانم بری چون بتا بالای۲۵۰۰ هس ساک رو میبینی

عزیز حتما برو دکتر شاید هماتوم داری

هماتومه شاید برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ســوگـل مامان ســوگـل هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری