به خودت استرس نده استراحت کن طبیعیه برو دکتر شیاف میده خوب میشی
لک طبیعیه منم داشتم
منم لک بینی دارم هنوز جواب آزمایشم نگرفتم
باردار ک هسی عزیزم اما بعضیا لکه دارن تو بارداری
باید شیاف بزنی
نگران نباش میگذره استراحت کن طبیعیه ... گاها پیش میاد.ادامه لانه گزینی هس.ولی اگه درد زیاد داری یا مثلا زیاد شد برو سونو..الانم بری چون بتا بالای۲۵۰۰ هس ساک رو میبینی
عزیز حتما برو دکتر شاید هماتوم داری
هماتومه شاید برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.