۴ پاسخ

ن من اصلا نداشتم

بخاطر اینک رحم ات داره جمع میشه .مخصوصا موقع شیردادن دردش بیشتز میشه

وای اره من تا 10روز دل پیچه داشتم دیگه خودش کم میشه

سلام اره عزیزم من تا ی هفته داشتم

سوال های مرتبط