۸ پاسخ

من نداشتم اصلا

من برعکس احتباس ادراری گرفتم هرچی دسشویی میرفتم ادرارم نمیومد

بعد همون ۱۰روزگی بچم

من نداشتم خداروشکر

من زایمان اولم داشتم، بعد از حدود یه هفته ده روزی خوب شد

من نداشتم کلا این مشکلو‌
بخاطر زایمان نیست
بخاطر فشار بچه رو مثانت بوده
عضلات لگنت شل شده
باور ورزش کگل انجام بدی خوب بشه

طبیعی یا عوارضه میمونه باهات

تا یکماه چهل روز داشتم

سوال های مرتبط