۱۰ پاسخ

عزیزم تو آمورش مراقبت پس از زایمان میگن اگه بی اختیاری ادرار گرفتین باید حتما بری پیش متخصص ویزیت بشی ممکنه اسفنگتر مثانه اسیب جزی دیده باشه همین اول کاری پیگیر باش کامل خوب بشی

نه من دچار نشدم
حتما برو دکتر

آره منم یکبار پیش اومد برام ورزش کگل انجام بده تو گوگل بزن

ب پزشکت مراجعه کن کگل تمرین کن

سلام نه خداروشکر نگرفتم

اره من گرفتم چون خونریزی کردم توبیمارستان بهم خون میخواستن وصل کنن سوند گذاشتن برام برا همین بعدش بی اختیار شد

نه من حتی راحت هم شدم چون توبارداری ادرار خیلی ازیتم کرد

بعضی وقتا میشه. باید ورزش جمع کردن ماهیچه های دلت رو انجام بدی. هر روز سه وعده و هر وعده، چند تا ده ثانیه.

چجوری بود خیلی سخت بود منم دلم میخواد طبیعی بیارم

سلام نه

سوال های مرتبط