۸ پاسخ

هر چی دوست داری و داری بخور فقط بعدش یک قاشق چای خوری خوراکو(خوراکو:گیاه داروییه از عطاریا میگیرن) بخور

بعداز هروعده غذا خودت دایمتیکون بخور

کرم بیسکویت

اععع تخم مرغ مگ نفخ میارهههه من هروز میخورممم بچم هلاک شد از دل دردو نفخ

شیره و ارده حلوا کره و مربا پنیر

شیره انگور خیلی خوبه شیرتم زیاد میکنه

کره مربا.حلوا .پنیر

شیره انگور و ارده خیلی خوبه شیر افزا هم هست

سوال های مرتبط

مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۵ ماهگی
مامان 💚💚💚 مامان 💚💚💚 ۶ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۷ ماهگی