۳ پاسخ

اگه گشنگی بکشی نفخ داره برای بچه

همه چیز نفخ داره حتی اون برنجی ک میخوری هم نفخ داره

من ک میخوردم و میخورم دیگه نمیشه چیزی خورد هرکاری کنی اینا نفخ میکنن
من الان لبنیات حبوبات سبزی سالاد هیچی نمیخورم بازم دخترم همش ب خودش میپیچیه و زور میزنه معلومه دلش درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۵ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۷ ماهگی