خانما قنداق فرنگی تا چند ماه ب درد میخوره

۸ پاسخ

عزیزم قنداق فرنگی ب درد فصلی ک نینی شما میاد نمیخوره

تو فصل گرما که به درد نمیخوره سوئیسی بگیر

من که سرویس خواب گرفتم تو سرویسش بود زیپاش باز میشه حالت تشک هم میشه اگه به کارم نیومد به عنوان تشک استفاده میکنم

الان که هوا گرمه کلا به درد نمی‌خوره

قنداق فرنگی مال متولدین پاییزو زمستونه الانابکارنمیاد

توی این فصل استفاده نمیشه

قنداق فرنگی خوب نیست، زود کوچیک میشه. بجاش پتو زیپی بگیر هم پتوعه هم زیپ میخوره جمع میشه دیگه زمین نمیماله، ولی این قنداق چسبی ها که برای آرامش بچست خوبن.

سلام. من دخترم رو توی اردیبهشت دنیا اومد تاتا اوایل تیر قنداق کردم اونم بعد از حموم.گرم بود هوا دیگه زیاذ قنداقش نکردم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته چهلم بارداری
مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۳ ماهگی