۴ پاسخ

اگه مطمئنی ترشح نیس ابه برو، منتظر درد نمون کیسه اب فرق داره شرایطش

کیسه آبت پاره شده باید بری دیگه من ماما بهم گفت خون ریزی با پاره شدن کیسه آب باید بری زایشگاه

برو بیمارستان عزیزم

بیمارستان

سوال های مرتبط