۳ پاسخ

سلام عزیزم.اینا علائم اینه که سینه ها داره شیرمیاد اون مایه بی رنگ به قول قدیمی ها آغوز شیرته .ربطی ب زایمانت نداره

منم از ۶ ماهگی از سینم شیر میاد ولی دو هفته هست درد پریودی دارم یادم رفته از دکترم بپرسم درد پریودی از چیه میگم شاید علائم زایمان باشه

منم دارم

سوال های مرتبط