سلام عزیزم.اینا علائم اینه که سینه ها داره شیرمیاد اون مایه بی رنگ به قول قدیمی ها آغوز شیرته .ربطی ب زایمانت نداره
منم از ۶ ماهگی از سینم شیر میاد ولی دو هفته هست درد پریودی دارم یادم رفته از دکترم بپرسم درد پریودی از چیه میگم شاید علائم زایمان باشه
منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.