از کجا بفهمم بچه م رفلاکس داره
علائمش چیه

۲ پاسخ

برا دختر من از دهن و دماغ با شدت بیرون میزد

بلافاصله بعد از شیر خورد بالا میاره اگه اروغش نگیری از دهنش با شدت میاد بیرون بعضی وقتا پرت میشه
راهکار اینه شیر بدی آروغ بگیری ۲۰دقیقه تو بغل نگهش داری بعد بزاریش تو‌سطح شیب دار

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی