۶ پاسخ

بعد یکسال فرنی ؟!

دکتر دیشب میکفت دیگه بعد یکیال فرنی ندید غذای مقوی بدید

با میوه مثل موز و سیب

ی نخود نبات

خوب خرما گرما باشه چه اشکال داره..صبح هوا خنکه بهش بده..ازش نگیر خرما رو...
موز و سیب درختی هم میتونی شیرین کننده استفاده کنی.

پسر منم الرژی داره ،من صبحونشم کردم مثل ناهار ،امروز سیب زمینی و کدو حلوایی پختم ،گوشت چرخ کرده تفت دادم اضاف کردم بهش گوله گوله کوچولو درست کردم براش گذاشتم ،البته نخورد ،ولی اگه بچه بخور باشه دوست داره ،پسر من فعلا اعتصاب کرده

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا و مهیار مامان محمدرضا و مهیار ۱۷ ماهگی