۱۰ پاسخ

فعلااولویت شده شیردهی که کم نشه وزنوکاریش نمیشه کرد

ومنی که هرچی بخورم چاق نمیشم پس تامیتونم میخورم

گوشت گوسفند تنها چیزیه که بچمو اذیت نمیکنه فعلا میوه سبزی حبوبات اینارو حذف کردم بخاطر رفلاکسش

عزیزم مدل شیردوشت رو نگفتی بهم
راضی هستی ازش؟به کارات میرسی همزمان که میدوشی؟

فقط سبزیجات و لبنیات نمیخورم

عرضم به خدمتتون که ابمیوه سوپ آش بدون نخود لوبیا میوه های ابدار غذاهای پروتئینی و نشاسته دار

من همه چی میخورم وزنم نیاد پاین تو دنبال اومدن ب پاینی

همه چی میخورم ولی خامه پنیر ماست نمیخورم دخترم صورتش جوش میزنه

من غذامو تغییردادم شیرم کم شد منم مخام ورزش کنم فقط

دکتر برام شیرخشک ماجان نوشته خوبه

سوال های مرتبط