۴ پاسخ

من پریودام سرموقع بود ایندفعه نمیدونم چراعقب انداختم اینطور همش دلخوش بودم خسته ام واقعا

ومن که منتظرم که فقط بیاددد خسته شدم

خداازدهنت بشنوه عزیزم

انشالله ماه بعد عزیزم غصه نخور

سوال های مرتبط

مامان علیسان🏅 مامان علیسان🏅 قصد بارداری