۴ پاسخ

باید ابشو بیشتر بریزی چسبناک هیچ بچه ای نمیخوره یکم از بریز عالی میشه میخوره

بیین مامانت راست میگه چون به شدت نباید چسبناک بشه که یذره اب بیشتر بریز کم کم دستت میاد چجوری درس میشه بعدم میتونی یه دونه خرما له کنی بش اضافه کنی خوشمزه میشه

شیر بریز توش

سرلاک مواد نگهدارنده داره چرا میدی بهش

سوال های مرتبط