زن داداشم امروز بچه ش بردیم دکتر جراح گفت زیر یکسال ختنه نمیکنم اون ۵ماهشه
زود آوردیش چون باید بیهوش کنم
حلقه و لیزر و ...رو هم قبول نداشت
میگفت درآینده دچار زودانزالی یا دیر انزالی میشن فقط بخیه
پتو ببر که لای پتو بپیچیش چون شلوار پاش نمیکنی
قند آب ببر
پوشک یه سایز بزرگتر ببر
بعدش اونجا دکتر خودش توصیه های لازم رو میکنه
واکسنشو خیلی وقته زده
ب روش بخیه گف
عزیزان ممنونم ازجوابتون بچم شیرخودمو میخوره قندآب باشیشه بدم میترسم نگیره سینمو دیگه
دیره الان باید زودتر میبردی اذیتش کمتر بود
اب قند.شیشه شیر.پستونک .پوشک سایز بزرگ
منم دیشب بردم کلا ی ساعت گریه کرد بعد خوابید الانم خوابه خداروشکر درد ندارع
منم دیروز انجام دادم
خیلی سبک بود
امیدوارم برای شما هم خوب و سبک باشه
شیر اماده تو شیشه پستونک پتو دورپیچ یه دست لباس اضافه پوشک
من قبل ازاینکه یکه ماهه بشه ختنه کردم کلی گریه کرد.
چرا زودتر نبردی عزیزم واکسن چهارماهگیم داره. پوشک. شیشه شیر. همینا به ذهنم رسید
چ روشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.