دکتر دخترم میگف بچه هایی که رفلاکس دارن اگ وزنشون بالا باشه میگیم از ۴ماهگی متوسط باشه میگیم از ۵ماهگی اگ وزن پایین باشه میگیم از ۶ناهگی برای شروع غذا کمکی
۷۵۰۰ بود ۴ ماهگی ، بخاطر رفلاکس زود شروع کردیم
فداتشم فعلا یکم زوده بزار چند روز دیگه از فرنی و پوره میوه و سبزیجات و سوپ ساده و زرده تخم مرغ با کره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.