دخترا کسی اینجا هست با وجود هماتوم آسپرین مصرف کنه؟؟

۵ پاسخ

بله من دارم و روزی دوتا آسپرین استفاده میکنم بخاطر غلظت خون بالا

نه اگر بدتر میکرد دکتر تجویز نمیکرد طبق نظر دکترت پیش برو

آره عزیزم‌من دارم دکتر آسپرین هم تجویز کرده

من دارم مصرف نمیکنم

من هماتوم ندارم اما مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری