وااااییی خداااا
مبارکههه عزیزم بسلامتی 🫂
قدم براتون خیر پربرکت باشه معصومه حال خودت چطوره ؟ نینی خوبه ایشالا ؟🥺🥹💝
مبارکتون باشه عزیزم🤩خدابه نورزندگیتون برکت واقبال خوش بده انشالله
خوب 2500چیه نتونستی طبیعی بیاری
مبارک باشه گلم😍 اسمشو چی گذاشتی
سلام قدمش مبارک باشه اگه طبیعی بودی چرا سز شدی ؟؟؟
بسلامتی عزیزدلم مبارکه😍یه سوال موقع معاینه بهتون گفتن لگنتون مناسبه؟یا خروجیش تنگ بود؟
بسلامتی عزیزم انشاالله خوش قدم باشه
مبارکهههه
مبارک عزیزم. قدمش خیرباشه
چن کیلو بود که سرش گیرکرده بود
من 21 ساعت درد کشیدم 🫠آخر سزارین 4 روز اول سخته
کدوم بهتره؟
مگه بچت چند کیلو بود درد هردو رو کشیدی آن شاالله هرچه زودتر پاشی و بچت و بغل کنی فدات
مبارک باشه عزیزم ایشالا که خوش قدم باشه منم دو تا بچه آوردم سر دو تا هم درد طبیعی کشیدم هم سزارین اولی دیر اومد دنیا اورژانسی سزارین شدم دومی عجله داشت زود اومد بدنیا بازم درد طبیعی کشیدم تا بعد ۶ ساعت اورژانسی سزارین شدم بخاطر آمپول انوکساپارین که باید از تزریقش ۲۴ ساعت میگذشت
اخ خووودا مبارکت باشه تولد نقلی خانم🥹😍😘 خیلی ازین دورانش عکس و فیلم بگیر خیلی زود تموم میشه 🥹🥰😘
عزیز دلم مبارکه خداقوت مامان قهرمان بسلامتی بزرگ بشه عروس شدنشو ببینی
مبارکه گلم
چرا بدنیا نمیومد؟
عزیزم به سلامتی. انشالله قد کشیدن کوچولوتو ببینی
الهی عزیزم دقیقا زایمان اولم هم درد کشیدم هم بعد یک شبانه روز درد طبیعی سزارین شدم خوب درکت میکنم😢😔
انشالله پا قدمش خیر باشه براتون تنتون سالم دلتون خوش گلم
قدم نو رسیده مبارک باشه قشنگم 🥹
وای که چقد من درکت میکنم که چقد درد کشیدی😢
انشالله نی نی رو بغل میکنی تموم دردهات یاد میره
مبارکت باشه...
الهی هم در طبیعی کشیدی هم سزارین...
ایسالابعد۸ساعت بغلش میکنی
اخی عزیزم قدم نورسیده مبارک
بسلامتی عزیزم پاقدمش مبارکهه🎀
اره عادیع موقع درد شیاف بزن انگار ن انگار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.