۱۵ پاسخ

شیر خشک بده احتمالا شیرت چرب نیس که خوب وزن بده

ببین اگ شیر خودتو کم میخوره ک اصلا شیشه نده اصلا
پسرمن یک ساعت یبار میخورد لاغر بود شیر بعضیا چاق کننده است قوی هست به اصطلاح مال من نبود پسرمم نرمال بود وزنش خوب بود خودش لاغر بود دیگ کلی حرف میشنیدم اما عین حیالم نیست چون مهم سلامتیه چیه تپل بشه بعدا بزرگ شد رریم بگیره ول کن. ولی چون تو افزایش وزن نداشته بچت سعی کن شیر بدی زیاد شیر خودتم وقتی نمیخوره بدوش با سرنگ بده سرنگ خوبی بگیر ک سریع حرکت کنه تندتند بدی و بین دوتا شیر بده ک زیاد گشنه نشه نق بزنه قطره چکانم بد نیست ولی سرنگ راحتتره یا قاسق یا فنجان کوچولو! بعد اگ درست نشد شیرخشک بده باید بررسی کنی اگه رفلاکس داره یه دلیل وزن گمش میتونه این باشه

مگه بهداشت هردوماه یکبارنمیگه بیادکترپسرم گفت سه ماهگی به بعدیاهمون چهارماهگی بایددوبرابروزن تولدباشه میشه ۴و۶۰۰الان ۴و۷۰۰خوبه که.اسهال هم میندازه بچه روبهتره ببری متخصص

با قطره چکون بهش بده عزیزم سرنگ یکم خطرناکه

زیادپفکی نمیکنه. بچه رو مثل. شیر مادر هست

‌دخترمنم زیاد وزن نگرفته بودتو ۲ماهگیش منم با قطره چکون کمکی میدم بهش

با سرنگ بده

دختر منم ۲۲۰۰ب دنیا اومد... سه ماهگیش شده بود ۵۳۰۰...حالا میخوام ببرم دکتر اگه نیاز باشه بهش کمکی بده

ببین عزیزم ی پستونک هایی هست به شیشه شیر وصل میشن از داخل شیشه شیر ،،شیر میاد ت پستونک بچه میخوره میتونی اینطوری امتحان کنی یا با سرنگ یا قطره چکون بده بنظر من شیر نان و ببلاک خوبه

ببرش متخصص اطفال حتما

دختر منم فقط، شیر خودمو میخور شیشه نمیگیره..
زیاد وزن نمیگیره☹️

پس منم 2390بود
الان شده 6900
البته شیرخشک میخوره

بنظر من روزی یکی دو وعده شیرخشک بده

شیر خشک با قطره چکون بده

*دخترم🤦‍♀️

سوال های مرتبط