۶ پاسخ

طبیعی هستی دوش ابگرم بگیر. رابطه داشته باش، پله بالا پایین کن

منم عزیزم دقیقا مثل شمام همش دارم انتظار میکشم

نه زوده تحمل کن
الان سختت باشه خیلی بهتره تا خدای نکرده بچه بره دستگاه
تحمل کن تو یه مادر قوی هستی

پیاده رویی

هنوز زوده تازه ۳۶ هفته ای
یکم دیگ تحمل کن بزار بچه خوب رشدشو کنه

ورزش های لگن و انجام بده

سوال های مرتبط

مامان آراز و مهرداد مامان آراز و مهرداد ۶ ماهگی