سلام مامانا کسی شیرخشک اپتامیل نداره که نخوادشون

۵ پاسخ

عزیزهمینجوری میدین یامیفروشین

یدونه نان ۱ و یدونه اپتامیل ۱ دارم

من یدونه دارم

خداخیرت بده کجاهستین

چندتادارین

سوال های مرتبط