جواب غربالگری دومم مشکلی نداره؟
عصر نوبت دکتر دارم

تصویر
۷ پاسخ

۹سال خودم ۲۵ سال

نه خواشکر😍

مشکلی نداره

فری بتام خوبه غربالگری اولم ۰.۴۳ بود به خاطر اون دکتر این آزمایش برام نوشت

اینم صحفه دوم

تصویر

همرو زده ریسک کم..بنظر خوب میاد

مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان هدیه آسمونی من مامان هدیه آسمونی من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفسم💞 مامان نفسم💞 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد
مامان پارمیس مامان پارمیس ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان آیلی🩷 مامان آیلی🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری