۷ پاسخ

باید ببری دکتر همه نوزاد ها مثل هم نیستن . ولی من پدیابست کولیک واسم جواب بود

پرو‌کید پویا چون یبوست داشت . قبلاً کولیک پدیا بست میدادم حس کردم عادت کرده تأثیر نداره ، دایمتیکون بالا می آورد دکتر عوض کرد کولیکیز داد وقتی خیلی بی قرار باشه گریپ میکچر مینو . چون اونم باعث تشدید رفلاکس میشه اگه همیشه بدم بالا میاره . کلا باید بسازه به بچه دارو ها

پدی لاکت

پدیابست کولیک جوابگو بود برام

من چند تا دکتر بردم خیلی قطره استفاده کردم با بی بی کولیک بهتر می‌شود دوماه که رد کرد بهتر شد مثل قبل نیست

بیبی کر پدیا بست.
دکتر داد

اره منم پدیابست کولیک میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی