من سرد نمیتونم بدم خانوادگی شیرسرد بخوریم دلپیچه میشبم، وقتی تازه باشه ولرم میکنم میدم ،کهنه ترم بشه یکم میریزم تو شیرجوش تست میکنم اگه نبرید بفیه شیر سردو میریزم توش که ولرم بشه بهش بدم
این بطریا من چند بار گرفتم خراب بودن اول نصف لیوان میریزم تو قابلمه میجوشونم سالم بود همینجوری خنک میدم بهش ولی اون قوطیا تا حالا خراب نبودن هر چند بار ک گرفتم
رامک بخر مزش عالیه
کاکائو نده اصلن بچه رو بیش فعال میکنه . یکم نبات یا عسل بریز یا شیرموز درست کن یا فرنی
منم با چی فلکس میدم ازین بالشتیای کاکائویی .چندتا دونه میدم نه زیاد .یا پنکیک و شیرینی خونگی درست میکنم .شیر رو هم یه ذره شو میجوشونم که ببینم سالمه شیر ،چون چندبار پیش اومده خراب بوده با اینکه پلمپ بوده و تاریخشم خوب بوده . بعد شیر سردم قاطی میکنم ولرم میخوره
من شیرگاو میجوشونم ولرم شد میدم
الان هوا گرمه سرد بهتره تو زمستون گرم میکنم
البته بعضیا سرد نمیتونن بخورن دلدرد میشن زود
با خرما کیک بیسکوییت یا صبحونه دخترام میخورن
پودر کاکائو خالی مزه خاصی نداره
باید شکر بریزی
یا شکلات تخته ای اب کنی حل کنی توش
من اینارو همینجوری میدم به بچه ار اول اصلا نجوشوندم
سرد
یخورده شکر بریز شاید بخوره
همین جوری میریزم تو لیوان میخوره خیلی هم دوست داره
یا شیر موز
من با چی فلکس میدممیخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.