پسر منم از پریشب اینجوری شده.ده دقیقه نمیرسید،عوضش میکردم و کلا سوخت.دکتر دارو داد برای اسهال ولی گفت سعی کن زیاد ندی چون اسهال باعث میشه تبش بالا نره فقط دارو تهوع بهش دادم.امروزم نسبت به دیروز خیلی بهتر شدع.این قرص و پودر داخلشو تو آب یا شیر بهش دادم خیلی خوب بود.دی سیکلومینم بهش میدم برای دل درد،اونم خیلی خوبه
فقط قطره پدی لاکت روزی۱٫۵سیسی
کپسول یوموگی عالیه
کپسول یوموگی بگو برای بچه کوچیک میخام
کپسول یوموگی بگیر یخچالی ام هست روزی یدونه باز کن بریز رو یه قاشق ماست بده بخوره تا ۵ روز خانم شک نکن خوب میشه اگه شدیده اسهالش
زینکو پدی لاکت و باهم بدی بند میاره، شربت لوپرامیدم میدادم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.