سلام من مثل تو ام ۱۴۰۵.۵.۵
من 05/05/10 سزارین اختیاری
من پارسال ۵ ۵ بچم بدنیا اومد این تاریخ و دوست دارم انشالله بسلامتی
5.18وقت داده دکترم بمن
برامن۱۹مرداد طبیعی زده. اما دوقلو ام. فکرکنم اوایل مرداد بشه یا شایدم اواخر تیر
من تاریخ طبیعیم زده ۲۵'۵'۱۴۰۵
حالا عقب وجلو داره صدردصد
منم این تاریخو دوس داشتم ولی زود بود دکتر بهم گف ۲۵مرداد باشم
منم دلم میخواد اون پسرم 1403/6/6
اینم 1405/4/4باشه
من تاریخ ک برم سز کنم میگم بزنه ۵. ۵
مال منم زده ۵/۱۵
طبیعی زده
سلام
وای چ قشنگ ولی من ۴ /۴
عروسیم بود سال پیش 😅
تازیخ زایمانم بین ۲۸ ۵ تا ۲ ۶ گفتن
کاش بشه ۵/۲۵😍😁
حالا نشدم فداسر دختریم
🥹🩷
عالی.من خاست.۶/۶باشه.دکترم قبول نکرد
تاریخ رند رسیدگی بیمارستانا خیلی ضعیفه
من اگر طبیعی باشم شهریور
ولی اگر سزارین باشم اواخر مرداد
۱۴۰۵.۵.۳
البته برا سزارین اختیاری۵.۵.۱۲🫠
ووووش چ تاریخ خفنی منم دوست داشتم این تاریخ رو
ولی نهایتا ۱۴۰۵/۵/۲۵ به امید خدا
شایدم زودتر نمیدونم 😁😁😁
واسه من زده ۳۰ مرداد ولی چون سزارینم دکترم گفت ۱۵ هم بستری شم
به به چ تاریخ قشنگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.