خانما واکسن چهارماهگی اسهال اوره؟

۳ پاسخ

دختر منم تا دو روز بعد واکسن تعداد دفعات دفعش زیاد شده بود. فقط حواست باشه خوب شیر بخوره و بیحال نشه.

برا من اسهال نشد

یکی از عوارضش میتونه اسهال باسه ولی خوارکی که میدن فکنم کنترل نیکنه

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان 😍😍😍 مامان 😍😍😍 ۱۷ ماهگی
مامان آیان مامان آیان ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی
مامان بایار🩵 مامان بایار🩵 ۱۲ ماهگی
مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۶ ماهگی