ماماناااااا واکسن چهارماهگی اسهال داره ؟

۷ پاسخ

مگه چند بار دستشویی کرده که میگی اسهاله

اسهال نداره

منم امروز زدم اسهال نبود فعلا

منم دیروز زدم

اره دختر منم
ولی از دختر منو دوتا راست زد ی چپ

دختر من خداروشکر تا الان ک‌خوب بوده ن تب ن اسهال ن چیزی

الان زدی؟

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان 🩷گردو
🩷نورا🩷 مامان 🩷گردو 🩷نورا🩷 ۴ ماهگی
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۸ ماهگی