ما واکسن چهار ماهگیم زدیم🥺
۴ماه و ۱ روز

۶ پاسخ

انشاالله که راحت باشه پسر من خیلی اذیت شد مخصوصا از تب شدید

سلام مامانا من امروز میخواستم واکسن ۴ ماهگیش بزنم مسئولش نبود
فردا ان شاءالله
ایرادی نداره؟

منم امروز زدم

ما فردا میزنیم ،،،خدا کمکمون کنه

بسلامتی 😍

منم امروز زدم .نینیت در چه حاله🥹🥹

سوال های مرتبط