سلام اگر تو هفته من قهوه بخوری بده

۷ پاسخ

من هرروز می خورم بصورت کاپوچینو مشکلی نداره

اصلا خوب نیست نباید بخوری گلم .

نه درحد خیلی کم بخور هوسی

من نسکافه میخورم گاهی

نخوری بهتره
من فقط چند بار نسکافه خوردم🙃

من ک کاپوچینو میخورم گاهی
میگن مشکلی نیست

اره نخور

سوال های مرتبط