من دخترم کوچیک بود زیر یکسال مثلا
خیلی مسافرت میرفتیم
مثلا هواپیما بهترین راه کنترل نپیچیدن صدای سوت توی گوش موقع تیک آف و لندینگ بود خوردن و مکیدن پستونک بود تا نوزاد گریه نکنه
ندادم و نخورد و اصلا هم پشیمون نیستم
پستونک بدیم دوباره دغدغه گرفتن پستونک پیش رو داریم
مثل عادت به قصری و اینکه همه جا قصری ندارن و باید بعدا دغدغه گرفتن قصری داشته باشیم
پستونک نده، نگران لب و دندوناشم نمیشی
اره من سه روزش بود دادم😑
آره ک میگیره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.