اره عزیزم من یادمه چهار روز قبل موعدم منفی بود روز موعدم مثبت شد
من دوروز دیگه مونده ب موعدم امروز تست زدم منفی شد سینه هامم خیلی درد میکنن پاهام سرد میشه
گاهی وقتا خیلی کم زیر دلم خفیف میگیره
شکمتم ورم داره؟
حالا من قرص نخوردم ولی همین علائم رو دارم به اضافه اینکه ده روز قبل پریودی دردپریودی و درد تخمدان داشتم دو روزه ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.