۳ پاسخ

اره عزیزم من یادمه چهار روز قبل موعدم منفی بود روز موعدم مثبت شد

من دوروز دیگه مونده ب موعدم امروز تست زدم منفی شد سینه هامم خیلی درد میکنن پاهام سرد میشه
گاهی وقتا خیلی کم زیر دلم خفیف میگیره
شکمتم ورم داره؟

حالا من قرص نخوردم ولی همین علائم رو دارم به اضافه اینکه ده روز قبل پریودی دردپریودی و درد تخمدان داشتم دو روزه ندارم

سوال های مرتبط

مامان نازارَم💕 مامان نازارَم💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری