خوراکی برای بعد از سزارین چی ببریم بیمارستان؟

۳ پاسخ

من برای خودم شکلات تلخ اب کردم،هسته ی خرمارو دراوردم زدم توی شکلات روشم مغز پسته و گردو و بادوم تکه کردم ریختم گذاشتم یخچال،روز زایمان بردم هرکی اونجا سزارین بود میخورد جون میگرفت ،و اینکه توی بیمارستان بهمون اجازه ی خوردن کمپوت ندادن گفتن فقط ابمیوه اونم طبیعی

خرما و گردو ، نسکافه ، کمپوت آناناس و..

خرما، کمپوت گلابی و انجیر
ابمیوه طبیعی

سوال های مرتبط