۴ پاسخ

منم دخترم ۳۱۰۰ دنیا اومد الان ۴ ماه و یک هفته هست ۵۷۰۰ شیر خودمو میخوره دیگه کمکی شروع کردم ببلاک

بچه منم روز اول تو بیمارستان چنان غره ایی میزد واسه شکمش گفتم خداروشکر از اون بخوراس مثل اولی نیست نمیدونم چش شد یعنی بزور باید شیر یا غذا بخوره وزنم نگرفته هرچی میام بهش فکر نکنم بیخیال باشم نمیشه یکی گفت نئوزینک بهش بده

اگه از نظر جسمی سالمه موردی ندارع

دختر من با اینکه ۳ کیلو ب دنیا اومده الان که چهارماه و سه هفتشه ۵/۵۰۰🥲منم خیلی برای بچم غصه میخورم ولی خوشحالم ک تنش سالمه

سوال های مرتبط