سلام خانما بچه ی من سینه نمیگیره راه حلی براش سراغ دارین؟

۴ پاسخ

حتما تغدیه ات خوب نیست بچت شیر رو دوس نداره

عزیزم یکم اب قند درست کن. نوک سینت رو شیرین کن بزار دهن بچت.

رابط سینه بگیر استفاده کن ببین
من نوک سینه نداشتم بچه موقع خوردن سینه کلافه میشد رابط سینه گرفتم میخوره الان

برو مراکزی که آموزش شیردهی دارن یادت میدن

سوال های مرتبط