۶ پاسخ

اییی بابا نیومد هنوز جوابش‌‌‌...تورو خدا انقد خودتو اذیت نکن اون نی نی گناه داره تو دلت 🥲

وایییی پیامتو خوندم از بس عذاب کشیده بودم منم بغضی شدم
ولی همش الکی بود خداروشکر
انشالله تو هم بزودی جوابت میاد میگن بچت سالمه توکلت ب خدا باشه و قرآن زیاد بخون من ک با قرآن خواندن آروم میشدم

مگه آمینو ژنتیک منتیکو آزمایش نمیکنن؟

انشاالله جوابش خوب میاد عزیزم بخودت استرس نده

انشاالله که جوابش میاد خوبه عزیزم
چرا امینو دادی؟

الکی استرس نکش خدابزرگه ۹۹درصد سالمه

سوال های مرتبط