اره برا پسر من خیلی خوبه الانم استفاده میکنم قبلا خریدم یک خورده ای شد
الان دیگه اندازه نیست
دخترا من تا 40روز فقط جاشون شد
کوچیکه میخوان تکون بخورن نمیتونن یا چون بعد 40 روز خودشونو تکون زیاد میدادن سر میخوردن پایین تشک
من ۳ سال پیش با سیسمونی دخترم خریدم ترک بود ۱۱۰۰ ، بد نبود بمن میگفتن بالشت بذار زیر سرش که اسید معده و شیر برنگرده من به جاش تشک خریدم ولی رفلاکسو کم نمیکنه فقط مانع برگشت اسید تو خواب میشه
یه باگی هم داره که عرضش کمه بچه پهلو به پهلو بشه میفته
نه دختر من روش نمیخوابه بیدار میشه ۳تومنم خریدم بهترین مارک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.