من دی روحه خریدم سه و خورده ای
من گرفتم عالیه راحت روش میخابه نگران بالا اوردنش نیستم من خرید ۲
من مارک ایسیز گرفتم تو دوران باردارب گرفته بودم حدود ۲ تومن بود
اره عزیزم من گدفتم عالیه از روز اول بچمو روش خوابوندم یه تشک نرم روش گذاشتم که نرم باشه جای خوابش مخصوصا اوایل که بچه نمیتونه غلت بزنه اون بالش چسبی خیلی کمک میکنه بچه به پهلو بخوابه و خدای نکرده رو بالا نخوابه که شیر بپره تو گلوش
من تو سیسمونیم پارسال خریدم۱/۲۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.