همچنین منم
من بااینکه بچه سوممه آخرین بار۱۱سال پیش مادرشدم ولی بازیادم رفته
طبیعیه
من کلی از خواهرزاده هام مراقبت کردم و کلی بچه داری بلدم ولی الان فکر میکنم واسه بچم کافی نیستم مدام به همسرم میگم یعنی ما خوب داریم ازش مراقبت میکنیم؟
وقتی گریه میکنه که دیگه دیوونه میشم
اووه منم همینم بابا... نترس هیچ کس واقعا نمیدونه باید باهاشون چیکار کنه... چون دوران نوزادی خیلی زود تموم میشه.. همون روتین معمول درسته اصلا نگران نباش
منم همینم🥲🥲🥲
وای منم همینم😕
منم همچین حسی دارم🥺
منم 🥲
مامان اولی هستی دیگه منم تا۴۰ روز خودم نمیتونستم کاراشوبکنم،جاری ،مادرشوهر،خواهرشوهر،مامانم،ابجیم انجام میدادن
عزیزم بچه اولت کم کم یاد میگیری.بعدشم تو مادر خیلی زرنگ هنرمندی
منم همینم همش فکر میکنم وقتی بغلش میگیرم تنش درد میاد😭
منم همینم مخصوصا اینکه بچم نارس دنبا اومده و خیلی ریزه هم میترسم هم هیچی بلد نیستم 😥
منم عین خودت بودم اینقدر گریع کردم افسردهگی گرفتم بدش کمکم خوب شدم البته الان هم چیزی بلدنیسم تا میرم خونه خودم ی روز نمیشه دوباره برمیگردم خونه مامانم
همش حس میکنم دارم اذیتش میکنم 🥺😭
منم مامان اولیم یه شب گوشش درد میکرد نمیتونست درست شیر بخوره شوهرمم نبود منم گریم گرفته بود با بچه گریه میکردم
تازه اولش
کم کم قلق دستت میاد جوری که بیشتر از همه میدونی باید برای بچه ات چیکار کنی
بابت مامان اولی هستی
حالا یاد میگیری این فکرارو نکن
بیشتر وقتت رو بزاری یاد میگیری
یاد میگیری حالا تازه اولشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.