خانوما اسم نفس قشنگه

۷ پاسخ

من که انومالی رفتم گفتم میخام اسمشو بزارم ابرا که بقیه دخالت نکنن اول هم خیلی متلک و مسخره کردن ولی شوهرم جوابشون داد هنوزم بعضیا وقتا میگن اسم بهتر نبود میگم بچه از خودمه شما دوباره بزایین اسم خوب بزارین رو بچهاتون

بله قشنگه

منم اسم نینیمو میخام بزادم نفس🤌😍

مننم اسم دخترم می‌خوام بزارم نفس

نفس قشنگع

من اسم دخترم نازنین رقیه

آره عزیزم عالی

مادر شوهرم اینا گیر دادن اسمشو بزار رقیه خیلی دخالت میکنن 😔

سوال های مرتبط

مامان الین مامان الین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۸ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی