من که انومالی رفتم گفتم میخام اسمشو بزارم ابرا که بقیه دخالت نکنن اول هم خیلی متلک و مسخره کردن ولی شوهرم جوابشون داد هنوزم بعضیا وقتا میگن اسم بهتر نبود میگم بچه از خودمه شما دوباره بزایین اسم خوب بزارین رو بچهاتون
بله قشنگه
منم اسم نینیمو میخام بزادم نفس🤌😍
مننم اسم دخترم میخوام بزارم نفس
نفس قشنگع
من اسم دخترم نازنین رقیه
آره عزیزم عالی
مادر شوهرم اینا گیر دادن اسمشو بزار رقیه خیلی دخالت میکنن 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.