سلام به نظر تون اسم پرنسا قشنگه یا نفس؟

۹ پاسخ

پرنسا خییییلی قشنگه نفس وماهلین وپناه خیلی زیادن

من اسم دخترمو گذاشتم نفس🥹
صداش میکنم نفسم،نفسی اونم میخنده

پرنسا اخه نفس قدیمی شده

پرنسا
دلا هم قشنگه

پرنسا

پرنسا قشنگ تره ب نظرم

منم گفته بودم اگه دختر شد میزارم پرنسا

اسم دختر من پرنسا😍😍😍

پرنسا

سوال های مرتبط

مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل روزهای ابتدایی تولد
مامان پِرنساپارمیسا👶 مامان پِرنساپارمیسا👶 ۸ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی