سلام خوبی عزیزم بهتری
به امیدخدا انشاءالله که نتیجه میگیری عزیزم
عزیزم رفتی تخمک کشی؟خوبی؟
منم احتمالا شنبه تخمک کشی داشته باشم
عزیزم سونو واژینال که رفتی چن تا تخمک داشتی ب امیدخدا
میگن بعدش خیارشور پفک اینابخورید که هایپرنشید بازم بپرس
سعی کن بعد عمل آب و چای کم بخوری من تا چهار روز آب کم خوردم چای اصلا نخوردم دوغ و سفیده تخم مرغ و خیارشور زیاد خوردم غذاهای سبک بخور یبوست نشی البته من خودم غذاهای نسبتا سنگین خوردم خداروشکر طوریم نشد
انشالله جفتمون مامان بشیم و بهشتی زایمان کنیم🤲🌱🥹😍
طبیعیه تخمدانات خیلی بزرگ شدن مواظبت کن
بهشتی تخمک کشی داری؟
ورم زیاد شکم درد غیرقابل تحمل
اگه مستعد هایپر شدن باشی خودشون فردا بهت توصیه های لازممیکنن
انشاءالله کلی جنین با کیفیت برات تسکیل بشه
عزیزم انشالله فردا کلی تخمک باکیفیت داشته باشیو کلی جنین گوگولی واست تشکیل بشه مامان خانم😍🥹
از 15به بالا هایپر میشی منم شدم شکمم اب اورد
تخمکا بزرگ شدن درد داری عادیه
هایپر شدنم بعد تخمک کشی
حتما دوغ شور بخور خیار نمک بزن بخور
من رفتهبودم دکتر یه دختره اومده بود بعد اینقدر بیحال بود و درد داشت دکتر بهش میگف دوغ شور بخور و خیار نمک بزن بخوره و اینا
هنوز که نکردی تخمک کشی حبوبات نخور سفیده بخور اب نمیندازه
هنوز که تخمک کشی نکردی که آب بیاره معمولا بعدش آب میاره اصلا نباید به زور میبستی به تخمکات فشار میاد لباس راحت بپوش حتی بعد تخمک کشی بعدشم دوغ شور و خیار شور پفک سفیده تخم مرغ بخور که هایپر نشی
این یکم درد و احساس ورم طبیعیه؟؟ شما هم داشتین؟
هایپرشدن شکم آب میاره. بپرس بعد تخمک کشی ببین چندتا داشتی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.