سلام
برای درمان آندومتریوز چیکار کنم؟علائمش چیه؟

۳ پاسخ

تو ایتا کانال زهرا عباسی رو دنبال کن اگه تونستی دوره اش رو شرکت کن

یکی از علائمش پریود خیلی سنگین درد وحشتناک
درد موقعه ی رابطه اس
یه جوری کیست هست
خونریزی زیاد هم جزوه علائمش هست
یک سونوگرافی پش کسی که با دقت بالا انجام میده و کارش خوبه انجام بده خیالت راحت بشه
ورزش های سبک هم خوبه

سلام عزیزم دکتر تشخیص داده آندومتریوز داری
اصلاح سبک زندگی خیلی موثره می دونم

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد