موزی بنظرم بهتره من 28هفته ب بعد میگیرم
طعم کاکائو خوشمزەترە، با آب گرم قاطیش کن بذار از داغی بیوفته بعد بخور
من وانیلی دارم میخورم بد نیست ولی سری بعد عوضش میکنم
موزی شو بخز با شیر بخور خیلی خوشمزس
باید دکتر بنویسه یا میشه خورد آخه من لاغر شدم
کاکائوی با شیر
من موزی میخریدم از همش قابل تحمل تر بود
هیچ طعمش دلچسب نیست
توت فرنگی قابل تحمل تره
من با شیر ولرم درست میکنم توش مارشمالو هم میریزم بلکه یکم خوردنی تر بشه
من وانیل گرفتم یادمه سر بچه اولم میگفتن وانیل بهتره با شیر میخوردم وزن بچه خوب بود فقط میخواستم بخورم ک اینقد چاق بشه که سزارین بکنن هنوز ی قوطی نصفه نکردم طبیعی دردم گرفت زاییدم😂😂
کاکائو خوبه
روش نوشته فقط توی آب حل بشه
میگن کاکائویی خوبه منم دوس دارم بخرم
هزینش ۳۶۵ و ۵ روز تموم میشه
طعم وانیلی و کاکائو خوردم بدنیستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.