اصلا بایدی در کار نیست ک چهار دست و پا بره
من دخترمو بردم واسه چکاپ به دکترش گفتم گفت اصلا نره هم مهم نیست حتی راه هم روده براش باید یکسال ب بالا راه بیفته
گفت الان باید مستقل بشینه فقط همییییین
انقدر عیب نذارین رو بچتون و اجازه ندین دیگران هم عیب بزارن🤌🏻
دختر منم حالتشو میگیره ولی نمیره
خب نره چیز عجیبی نیست که😳😳😳
تا یکسال ویکماهگی حتما راه میره😍
اصلا بهش فشار نیار هر وقت شرایط بدنی و ذهنیش اوکی بشه خودش راه میره یه بچه زودتر یکی دیر تر
فقط تشویقش کن باهاش تمرین من واسه من از اول ۸ میره چهاردست و پا
دختر من تازه دوسه روزه میره عجله نکن
من دو سه هفته اس میره بعضیا دیر میرن
راه ک خیلییی زوده. الان باید چهار دست و پا بره
عزیزم چرا؟ چهار دست پا نمیره
هنوز نمیره چهار دست و پا؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.