۱۰ پاسخ

اصلا بایدی در کار نیست ک چهار دست و پا بره
من دخترمو بردم واسه چکاپ به دکترش گفتم گفت اصلا نره هم مهم نیست حتی راه هم روده براش باید یکسال ب بالا راه بیفته
گفت الان باید مستقل بشینه فقط همییییین
انقدر عیب نذارین رو بچتون و اجازه ندین دیگران هم عیب بزارن🤌🏻
دختر منم حالتشو میگیره ولی نمیره

خب نره چیز عجیبی نیست که😳😳😳

تا یکسال ویکماهگی حتما راه میره😍

اصلا بهش فشار نیار هر وقت شرایط بدنی و ذهنیش اوکی بشه خودش راه میره یه بچه زودتر یکی دیر تر

فقط تشویقش کن باهاش تمرین من واسه من از اول ۸ میره چهاردست و پا

دختر من تازه دوسه روزه میره عجله نکن

من دو سه هفته اس می‌ره بعضیا دیر میرن

راه ک خیلییی زوده. الان باید چهار دست و پا بره

عزیزم چرا؟ چهار دست پا نمیره

هنوز نمیره چهار دست و پا؟؟

سوال های مرتبط