من که اصلا و ابدا ،پسرم یه کاری کرده دیگه دلم نمیخواد هیچ بچه ای را ،از نظر مالی هم سخته واقعا،حداقل به یک بچه راحتتر میشه رسیدگی کرد از همه لحاظ ،من خودم هم تنها هستم بهتره والا همسرم ۴ تا خواهر برادر داره هر روز جنگ و حسادت سال میره میاد هیچ کدامشون نمیان عید ها هم از هم فراری اند هر کس میره مسافرت یه وقت با هم رفت و آمد نکنن
بیار عزیزم سختیش نهایت دوساله اما باهم رفیق میشن فردا روز ک بزرگ بشن ب هم نیاز دارن تک فرزندی بده واقعا
نظر بقیه رو نمیدونم اما نظرخودم اینه ک بهتره بچه از نظر عاطفی سیر بشه.به یه سنی هم برسه ک حداقل خودش دستشوییشو بره.وگرنه فکرکن بارداری دوم سخت باشه با تهوع و بیحالی .بی حوصلگی.
بچه کوچیکه دلش بازی میخواد محبت میخواد بغل زیاد میخواد برای حموم دستشویی یه نفرو میخواد حتما
شام و ناهارش باید سرموقع باشه وگرنه بداخلاق میشه وعصبی .
من براهمین چبزا موندم دخترم ک ۸-۹ساله شد بچه دوم اوردم.خیلی کمک حالم بود دخترم .خیلی راحت بودم از نظر انجام دادن کارای شخصیش خداروشکر
منم دوس دارم ولی با این اوصاع کشور نمیدونم درسته یا نه
من مامانم هست ولی کاری نمیکنه منم نمیخام
باید فقط رو خودت حساب کنی از همه نطر اگه میتونی بیار
حتما حتما حتما اگر شرایط داری بیار بچه نذار بچت یدونه باشه من خودم تک فرزندم حسرت یدونه برادر دارم یا خواهر حسرت دارم از بچگی تا الان
برو فقط تایپیک قبلی منو بخون
عزيزم من دو تا پسر دارم دقيقا ٢ سال اختلاف سن دارن. هيچ كمكي نداشتم. خيلي سخته بزار بچه ت حداقل ٥ ساله بشه. بره پيش ٢ تا بتوني نفس بكشي. اينهم در نظر بگير كه دو بارداري و دو نوزاد اصلا شبيه هم نيستن. من تو بارداري دوم از هفته ٣٢ ام زير دلم درد ميگرفت و انقباض داشتم استرس داشتم نارس دنيا بياد. ماه اخر هم كلا حالت تهوع داشتم. خدا همه بچه ها را سالم بغل مامانشون بزاره. پسر كوچكم رفلاكس الرژيك داشت. يك شب تا صبح خواب به چشم نداشتم روز هم مدام گريه ميكرد. اينقدر دكتر بردمش كه نگو و نپرس. بچه دوم معمولًا هيجان و جذابيت كمتري براي اقايون داره. شوهر من كه تو اين دوسال يك شب بچه را نخوابوند.
دختر عمویی آقام اون هم نزاشت بارداربشه سنش رفت بالا دیگه نشد هر دکتری یه چیزی بهش گفت اخرش یکی داره خیلی ناراحته
گلم اگه از نیاز مالی مشکلی نداری بیار من پسرم ۳ساله ۱۰ ماهش الان هم دومی باردارم پسرم خیلی ذوق داره ولی خیلی هزینه های آزمایش و سونو اینا رفته بالا بغیر از اینا دیگه همه چی باید دوتا دوتا بگیری من که خداروشکر راضیم تا الان
عشقم بزار کوچیکه یکم بزرگ شده بعد من ناخواسته باردار شدم دومی رو دخترم 4سالشه پسرم 6ماه بخدا دارم پاره میشم اگه میخوای یکی دیگه بزار پسرت بزرگ شه بعد
۳۴ روزه زایمان کردم سزارین شدم دهنم سرویس شده ن استراحت کردم ن آرامش داشتم و ن دارم اینقد سخته خدا بقیه راهو کمکم کنه از پسش بر بیام بچم کولیک رفلاکس داره شب روز نداره فقط گریه اونم گریه های بی همون بزرگه هم ب همه چی گیر میده انگاری حسودی میکنه خلاصه اینکه پدرم در اومده وای که چقد دلم میخاد فقط ده دقیقه چشم رو هم بزارم که نمیشه نمیزارن اینقد خستم بیشتر روح روانم خسته ست تا جسمم واقعا خستم کمر درد شدید گرفتم پاهام ب قدری درد میکنه نمیتونم راه برم انگار چون استراحت نکردم درد افتاده ب جونم
والا من فاصله سنی بچه هام ۳سال وسه ماه هست.دروغ نمیگم بخاطر دخترم دارم اذیت میشم چون اوج لجبازیشه وخیلی گیر میده ولی خیلی ذوق داداشش رو داره.پشیمون نیستم ولی اذیت شدم .
من تو اقدامم دعا کن این ماه باردار باشم ۶ روز عقب افتاده
عزیزم دخترم دوسال ونه ماه بود که فسقلی دومم بدنیا امد ولی خدایش بااینکه کمکی داشتم ولی قشنگ از وسط نصف شدم بخدا خیلی سخت میگذره ولی شیرینه امادرقبالش نه وضع جسمی درست دارم ونه اعصابی مونده دخترم دوماه دیگه چهارساله میشه و پسرم 13ماهه اماالان یکم بهترن باهم
من اگه داستانم فرق نمیکرد با بقیه مادرا دومی رو نمیاوردم اصلا
من تازه اخر متنتو نخوندم ک کمکی هم نداری
پس ریسک نکن الان بچت کوچیکه تنها کسی کخیلی اذیت میشه خودتی
شوهر صبح تا شب نیس غر بزنی میشی ادم بده و مقصر چون خودت خواستی
بعدالانم تو این اوضاع کشور همون یه بچه رو هم به زور میشه سروسامون داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.