۱۳ پاسخ

اخه یعنی چی بگیری بچه رو کچل کنی...اینم یه باور غلطه که اگه سر بچه رو بزنی موهاش پر میشه
اینچیزا ژنتیکیه هیچ تاثیری نداره

شوهرم موی بچه هام تراشید واقعا پر پشت شدن،پسرم که واقعا موهاش خیلی کم بود الان زیاد شده،دو ماهش بود تراشید

وایی نه نکن بچه گناه داره
تو قشنگترین روزاش تو عکساش کچل باشع خیلی بده مو ب ژنتیک بستکی داره نه کچل کردن

اصلأ هیچ ربطی نداره کچل نکن دختره ها☹️

من نکردم عزیزم و نمیکنم خانوادم خیلی اصرار کردن ولی صحت علمی نداره

ما موهای پسر بزرگمو تا نزدیک سه سال اصلا کوتاه نکریم خیلی قشنگ بود بعدش دیگه اذیت میشد کوتاه کردیم الان از بس پر پشت هست و البته عجیب زود رشد میکنه ..این پسرمم هم دوس ندارم کوتاه کنم حالا حالاها

مو کاملا ژنتیکی این چیزا الکی من خودم دخترم کچل کردم بخاطر پر پشت اینا بشه ن داشت می‌ریخت منم کچل کردم چون هی دست میکرد تو موهاش میکرد دهنش 🤣حالا دختر شما بزرگ شده دیه کچل نکن

نکنی اینکارو ... حیف موهای بچه...
ما اصلا هیچ کدوم از خانواده هامون این رسمو نداریم اونایی که ژنشون پرپشت دارن هم کاملا پر و بلند و خوشگله
کچل هم نکردن

چرت و پرت هرکی گفته به حرفای خاله زنکی ها گوش نکن
یوقت الکی بچت کچل‌نکنی

هفت ماهه شد پری روز بردمش آرایشگاه کوتاه کردم
با کچل کردن بچه موافق نیستم

والا موی دختر دوستم بوره و خیلی کمه دوسه بار کچل کرد که زیاد بشه ولی با اینکه سه سالش شد هنوز کمه
من کچل نمیکنم‌ اصلا

اینجا یک سال ب بعد

عزیزم چرته هیچ تاثیری نداره 😐 قبل از ۲ ۳ سال اصن نباید موهای بچه رو بزنی

سوال های مرتبط